📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk hiç bu kadar güzel anlatılmamıştı..Kesinlikle öneriyorum.Samimi,içten,yalın ve tertemiz duygular..Gene üstad harika bir eser çıkarmış ortaya..Tesadüf yoktur Allahın Nasip Ettiği Vardır..
Arda erelin ilk okumuş olduğum kitabıydı bir daha okurmuyum okumam. çünkü çok basit sıradan bir kalemle yazılmış bir kitap hiçbir sürükleyici tarafı yok insana kattığı birşeyde yok.Kişisel gelişim kitaplarını okumayı seven biri olarak malesef arda ereli önermiyorum.
..Olasılıksız... romanını okurken en keyif aldığım en beğendiğim romanlar arasında yer alır.Zaten onun etkisinde kalarak empati kitabını peşine almıştım hemen ama büyük hüsraaan bu kadar sıkıcı bir kitap olamaz yarıya kadar ancak okuyabildim her yazarın her kitabı aynı güzellikte ve akıcılıkta olmuyor bunu adam fawer eserlerinde tanık olmuş oldum..