Kitabı genel olarak beğendim. Yasar Kemal kendine has anlatımıyla savaş gerçeğini öyle bir anlatiyorki yaşamış gibi hissediyorsunuz o anı. Betimlemelerin ve tasvirlerin oldukça bol kullanıldığı ancak aralarda Genç Osman'ın, Yezidilerin, askerlerin yada asker kacakalrinin başına gelenlerin çarpıcı şekilde yüzümüze vurulduğu güzel bir anlatı. İyi okumalar