Kitabı iki bölümde değerlendirmek istiyorum; birincisi yazarın kendi deneyimlerini paylaştığı bölüm, ikincisi ise konu ile ilgili teknik (en azindan bana gore) bilgi paylaşımı yaptığı bölüm. İlk bölüm oldukça sürükleyici ve sarsıcıydı. İkinci bölüm ise daha bilimsel ve bilgi verme amaçlı oldugu için beni biraz sıktı. Ama en çok dikkatimi çeken şey bana göre birinci bölümde yani yazarın kendi yaşadıklarını anlattığı bölümde calismayan ve herseyden vazgeçmiş tutsaklara " müslüman" adını vermiş olmasıydı. İyi okumalar.