Acı çekeceğiz. Yeri gelecek dayanılmaz boyutlara ulaşacak bu acılar. Gözümüzde yaşlarla, çarmıha gerileceğiz. Ancak ümitsizliğe kapılmak, bu düzene isyan etmek için değil. Tam tersine sevelim diye. İçimizdeki o sonsuz aşk açığa çıksın diye yaşarız tüm bunları. Bu ateş insanın canını yakar ama öldürmez. Öldürmek için değildir altımıza konmuş bu ateş. Acının kardeşidir sevgi. Aşk ateşini beraberinde getirendir. Gül dikeniyle beraberinde gelendir. Aşka maruz kalalım diye yanarız ateşlerde...