Yaşadığı, ilişki de sana sahip olduğu için kendini şanslı gören, seni kırmaktan çekinen yada kırdığında kaybetmekten korkup telaşlanan birini görmek çok güçlü hissettiriyor. Hayatında ki kişinin kalbinden emin olmak yeter.Diyordu..
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Öldürmek için silah, hançer mi olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı?
Victor Hugo
Nasibim sandığın kişi imtihanın oluyor bazen.Bir hayat sığdıracağını bildiğin kalp, mezarın oluyor. Güvenerek tuttuğun el , itiyor seni uçurumdan. Oluyor işte bazen, insan celladına sarılırken, Ölümü aşk sanabiliyor.
Seni dağladılar, değil mi kalbim,
Her yanın, içi su dolu kabarcık.
Bulunmaz bu halden anlar bir ilim;
Akıl yırtık çuval, sökük dağarcık.
Sensin gökten gelen oklara hedef;
Oyası ateşle işlenen gergef.
Çekme üç beş günlük dünyaya esef!
Dayan kalbim üç beş nefes kadarcık!
Necip Fazıl Kısakürek
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia. Özdemir Asaf