Bırakalım Ermenileri katletmediğimizi ispat etmeyi. Yapılması gereken şey, onların yaptıklarına karşı, onların yaptıklarından sadece bir kısmını sergilemek. Mesela Fransızların Cezayir'de giriştikleri canavarlıkları sergilemek. Fransızlar Cezayir'de Hitler'e parmak ısırtacak vahşilikler yaptılar. Aradan onca yıllar geçti ama Cezayir'de hâlâ tolu mezarlar bulunuyor.