martin e.

martin e.
@teendoctor
part time lover, full time psychologist
sevdiğimiz insanın yanında olunca; konuşmak, hiç konuşmamak, hepsi bir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

martin e.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·394 syf.·
2022 24. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.4/10 · 23,8bin okunma
Ne yani; böylesi korkunç bir dünyanın, bir de cehennemi mi var ? Umberto Eco
beni sevmedi, beni seviyormuş gibi yaptı. bu mühim, bu tuhaf, bu kabullenilemez ve katlanılamaz. bunun ağrısı dinmez, bunun kırgınlığı unutulmaz. sevilmiyor olmanın çaresizliğinden sağ çıkar da herkes, sevildim sanmanın düşüşünden kurtulamaz.
yanınca bitiyor her şey yanınca bitiyor kalanlarla avunmuyorum nermin sen yoksun her nasıl olmayacaksan bu imtihan bu debi o terli atın külündense bu kalp çok sevinirim ya rabbi beni her yerimden kapatırsan Alper Gencer