Yarabbi niyet ettim döşenmeye...
Selaam.. Çok yazdım çok sildim bunu da yazıp siliyordum ama dedim kızım sena dur! Dök gitsin ulan aaa!🙄 Abi ne bu Kürk Mantolu Madonna hayranlığı pardon vazgeçilmezliği (lafım sevenlere değil tabi ki dileyen başucu kitabı da yapar da, (!!) ben de okumuş bulundum anlatmak istediğim mevzu bambaşka) ya kaç kere daha keşfetimde "sıkıokurların okur diye kendini tanımlaması için okunması gereken kitaplar sıralamasında mı dersin, ilk 5te mi dersin, okurun simyasinda etki bırakan kitaplar arasında mı dersin, filmi dizisi çekilmesi gereken o kitap kategorisinde mi dersin,🤔 wuu say say bitmez daha antin kuntin vardı da neyse uzatmayayım. Maksadım sadece bir fikir paylaşmak iç dökmek varsa farklı fikirlere konuk olmak ☺️🙏🏽 ya bir de bu kitap sen kalk o kadar kitap dururken bu kitap AVRUPADA BİLMEM NE DİLİYLE YENİDEN BASILSIN abowww. Abart kanka biraz daha abart da abartma tozunu iyicene bula yutanlara 😉 hani ne biliyim yani konduramıyorum abicim, belki de biraz fikir ve zihin çemberini genişletmek lazım ya da ufku mu çağ atlatmak lazım anlamadım ki, bolsun gari. Tek düzelik diye yorumluyorum biraz da kendimce şöyle genel bir tabloya baktığımda insanların çoğu bu türü seviyor doğrudur amenna güzel olanları da mutlaka vardır 🙏🏽 ama bu denli inanın gördüğüm abartmasyonları görenler mutlaka vardır ne ettun be bre dili güzel olabilir kalemi güzel olabilir de gidip de ilk 3 ilk 5e koymazsın, ""NORMAL VE BASİT DÜZEYDE"" bir aşk romanını.. Vakit ayırıp okuyanlara selam olsun teşekkürü bir borç bilirim. (Bu arada birkaç kitap daha var aynı bu kategoride de sinirden ve haksızlığın ayrı sinirinden aklıma gelmiyor.🥲) Gün ışığı altında kalan sihirli sayfalara.. ✨📖 oh beee 😮‍💨
Yorum
Hayat bir süredir hep aynı gittiğini ve bu tek düzelik,yalnızlık içinde sıkışıp her gün giderek kafayı yediğini hissederken bir de onca çektiğin sıkıntı ,stresin bir gün değip sana mutluluk getireceğini umut etmek elindeki kısıtlı imkanlarla eşit olmayan bu dünyada yaşamla oynadığın bu kumarda kazanabilecek misin?
Duygu ve Düşünce
Reklam
Kitap okumada sadelik istiyorum ya rabbim. Kitap okumada sadelik, tek düzelik. Motivasyonum tek bir yere aksın ne olur 😂
Monolotik (katı ve sabit tek düzelik tarafından karakterize edilen Mükemmellik Tuzağı bir toplum) bir toplumda bir sebebin ne olmuş olacağı üzerine düşünmek vakit kaybıdır. Ortadaki tek sebep o toplum kendisidir.
Kitap okurken kendimi farklı dünyalarda, farklı kişiliklerde hissediyorum... Yaşadığım tek düzelik hayat bir an da maceradan maceraya koşuyor...
Dünyada insanlar birbirlerine benzemeye çalışıyor. Aynı kıyafetler, aynı marka telefonlar, aynı popüler mekanlarda bulunma, aynı poz fotoğraflar çekme... Baştan aşağı aynı maddi unsurlara bürünme, kendi gibi olamama... Hepsinin bir araya gelişi tek düzeliğin sıkıcılığın, monotonluğun en önemlisi de "sürü psikolojisinin" heykelini inşa ettirir. Sürü- “gütmek, sürüklemek” fiilinden evrilmiştir. Bu tek düzelik ve aynılık çabası da insanın öz benliğini sona sürükler.
Düşünce
Reklam