Az önce bitirdiğim ve muhteşem kurgusundan dolayı etkisinden çıkamadığım şaheser. Cinayetle başlayan kitapta sayfalar ilerledikçe cinayetin asıl konu olmadığını, karakterin çevresini tanımamız için yan olay olarak bize sunulduğunu fark ediyoruz. Kitap final kısmıyla bizi dumura uğratıyor.
Zülfü Livaneli tutkum bu muhteşem eserle oluştu. Bu kitabın ardından Konstaniyye Oteli ve Kardeşimin Hikayesini okudum hepsi birbirinden güzel kitaplar fakat ilkler asla unutulmaz :)