Duyguları çok güzel hissettiren, bombanın atıldığı andan son sayfasına kadar kahramana eşlik ettiğim, her anını beraber yaşadığım, akıcı içten bir anlatıma sahip. Ayla'nın hikayesini de anımsattı bana son sayfalarda. İnsanlar keşke iyi olsa ve bu acılar sadece romanlarda kalsa. 8/10
*SPOİLER*
Bir ördeğe annelik yapan tavuk Filiz'in hikayesi. Aynı cinsten olmamasına rağmen anneliği çok güzel yaşayan, dostunun emanetine sahip çıkan ve bana göre çok anlamlı bir fedakarlıkla hayatını sona erdiren zavallım Filiz. Kısa ama çok mana barındıran güzel bir kitap.
Sanırım okuduğum ilk şiir kitabı. Neredeyse her 2-3 sayfada bir altını çizmişim satırların. Çizmediklerimi ise muhtemelen ben kavrayamadım. Kendinizi bulduğunuz şiirleri mutlaka bulursunuz zaten çok kısa, bence okumalısınız.
LaviniaÖzdemir Asaf · Yapı Kredi Yayınları · 202229,6bin okunma
Okurken kalbimi paramparça eden, insana dair harika bir roman. Kendimi bu dünyada hiç yokmuşum önemsizmişim gibi hissettirirken aynı zamanda içimi büyük bir coşkuyla doldurdu. Mutlaka okuyun...
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma