Küçük bir kız çocuğu olduğum günlerden beri bana hep aynı şeyi söylediler: “Gerçekleri gör!” Evet ama beni mutsuz eden gerçekleri görüp de ne yapayım? Siz ne isterseniz düşünün, be n yalanları severim. Hayalleri, düşleri, kimseye zararı olmayan yalanları…
Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
-Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
-İyi ki bir kere geliyoruz Portuga..
-Neden?
-İkinci bir hayatı kaldıramazdım...