Deniz kıyısı, sessizliğin en güzel cümlesidir. Dalgalar gelir geçer; huzur kıyıda kalır. Ufka bakınca insan, kendine biraz daha yaklaşır. Bazı manzaralar konuşmaz, sadece iyi hissettirir. Denizin sesi, kalabalığın sustuğu yerdir. Kıyıya vuran her dalga, yeni bir başlangıcı fısıldar. Gökyüzüyle denizin buluştuğu yerde düşünceler hafifler. En güzel yolculuklardan biri, denizi izlemektir. Tuz kokusu, rüzgâr ve sonsuz bir mavi... Bazen tek ihtiyaç, deniz kenarında geçen birkaç sessiz dakikadır..
Ben bir abi, bir dost gibi görmüştüm onu. Hiçbir hareketim de başka bir şey düşündüremez. Ki bu gözle baktığım biri dünyada tek kalsa, yine başımı çevirip bakmam. Çok net eminim ki yanlış anlaşıldım ve çok kırıldım. Bunun sebebi ise her zaman herkesi kendim gibi düşünmem ve çok verici olmam. Başkalarını bu kadar düşünmemeliyim. Sonra olan bana oluyor hep. Artık kendimi değiştirip gerekirse terapi almam gerekiyor. Gerçekten yanlış anlaşıldığımda ne yaptığımı bilmiyorum. Başka bir Kübra’ya dönüşüyorum. Neyse bu kadar özeleştiri yeter, önümüze bakalım. Evet sıradaki şarkımız: Mela Bedel- Gel Dönelim Eve 🌟 Ha bir de benimki yeni şarkı yapmış, sabahtan beri bununla dans ediyorum 😁 Sefo- Sipanbabur 😎
Benim Duygularım
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En güzel terapi oluyor bazen kitaplığımı düzenlemek. Üstüne yuva yapmış tozları süpürürken hapşırmak. ‘’Çok yaşa !,, diyorlar hep bir ağızdan. Gülümsüyorum. Gülümsüyorlar. 🍀
Duygu ve Düşünce
Ev temizliği=terapi O sırada babamın son ses açarak izlediği videolar <<
GÖRÜNMEYEN ​Terapi gibiydim insanlara; "Ağlayasım var" dedi biri, "Derdim var, anlatasım var..." Anlattılar saatlerce... ​Uzun uzun baktım, Bir kere de ben görünsem şu hayatta... Bağırdım, duyulmadı. ​Öyle boşuna değil sahiden, "Nasılsın?" diye sorarsan; Ben de iyi değilim ki...
Şiir