Beklentim yoktu kitaba başlarken, iyiki de yoktu. Böylece kitaba başlarken nasıl afalladığımı hatırlayıp gülümseyebiliyorum. Livaneli'nin kalemini ilk okuyuşum ve kitap beni gerçekten etkiledi. Karakterlerin gerçekte varmış gibi hissettirmesi çok güzeldi. Kitabın içeriğinden bahsetmedim ama beğeneceğinizi düşünüyorum. Okumaktan pişman olmadığım bir romandı.