Normalde felsefe sevmem ama bu kitap bana felsefeyi sevdirdi diyebilirim. Okurken asla sıkılmadım. Sayfaların çoğunu merakla çevirdim ve çoğu yerde de şaşırdım. Kitapta geçen diyalogları sanki okumuyorum da kendim yaşıyorum gibi hissettiğim çok fazla yer oldu. Dili çok akıcı. Psikoloji ve biraz da felsefe seviyorsanız kesinlikle okumanız gereken bir kitap.
Stefan Zweig’in yine az sayfada çok şey anlattığı eserlerden biri. Okuduğum diğer kitaplarına göre biraz daha sönük kalmış bence. Ama yine de okuyup güzel dersler çıkarılabilir.