Acı çekmek size güvenli gelebilir çünkü çok iyi bildiğiniz bir şeydir ama acı çekmek gerekli değildir.Acı çekiyorsanız acı çekmeyi seçtiğiniz içindir.Yaşamınızda acı çekmek için birçok neden birçok mazeret bulabilirsiniz ama asla iyi bir neden gerçek bir neden bulamazsınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm meleğine teslim olmayı seçtiğimizde sonsuza dek mutlu oluruz. Neden? Çünkü ölüm meleği, yaşamın devam edebilmesi için geçmişi bizden alır. Geçmiş olan her anı ölüm meleği almaya devam eder; çünkü geçmiş ölüdür ve biz, canlı olanağın içinde yaşamayı sürdürürüz.
Öyle çok şeyi gözden kaçırmıştı ki. Gözleri kör değildi ama onları hiç fark etmemişti. İnsanlar bunu hep yaparlardı. Kafayı kendi sorunlarına öyle çok takarlardı ki önlerine çıkan yabani çiçeklere hiç dikkat etmezlerdi.
Depresif olduğunuzda, o anın verdiği acıyla öyle donakalırsınız ki, geçmişte kendinizi daha iyi hissetmiş olduğunuzu tümüyle unutur ve gelecekte daha olumlu hissedebileceğiniz fikrini inanılmaz bulursunuz.