ya ben bu kitabı çok sevdim. baya bi sevdim.
yazardan okuduğum ikinci kitaptı, seveceğimi biliyordum ama bu kadar okuduğumdan memnun kalacağımı beklemiyordum.
tam döneminde okudum bence kitabı, bu yüzden. doğru zaman doğru kitap
emmanın yasadıkları, jessenin yasadıkları... cok zor seyler, dertleri derdim oldu baya benimsedim onların dünyasını ve okuması da çok keyifliydi.
okumayı düşünüp erteleyen varsa hemmeen okuyabilir ben kefilim. okuğunuza pişman olacağınız bir kitap olduğunu sanmıyorum, keyifli bir vakit geçirtti mi geçirtti
Tek Gerçek AşklarTaylor Jenkins Reid · Yabancı Yayınları · 2023382 okunma