Bazı şeyler olduğu gibi kalmalı. Elinizde olsa da onları cam vitrine koyup oldukları gibi kalmalarını sağlayabilseniz . Biliyorum olanaksız bir şey bu ama yine de pek fena olmazdı.
Bazen hayat öyle karşılaşmalar olur ki, hem de hiç tanımadığımız insanlarla, bir tek sözcük bile konuşmadan birdenbire, tek bir bakışla ilgilenmeye başlayıveririz.