Bizim başlıca derdimiz ne biliyor musun yavrum?Birbirimizi çok sevmemiz.O denli bağlıyız ki birbirimize...Sevdamız kadar korkularımız ve tutkularımız da güçlü bizim.
Sevdanın temelinde belki de bu vardı:seçilmiş olmak,ayrıştırılmış olmak.Diğer insanlardan ayrı olarak sana bakılması,senin benimsenmen,senin tercih edilmen ve bir sırrın ortağı olmak...İşte bu,sevdanın ilk adımı değil miydi?