Bir aşkı paylaşmak için çok geç, bir paylaşıma aşık olmak içinse erken.. Beni sevda yerimden vurdu yine zaman.. Şimdi sana söylenecek tek cümle:
"Bende sana yetecek kadar ben kalmadı..."
Sinemada elinin elimde terleyişinin bir anlamı olmalı, sesinin sesimde yankılanmasının.. sanki perdedekine üzülmüş ya da sevinmişsin de tesadüfen akmış yüzün içime..
bu ufukta bitiyor yüzün
ve başka bır gökyüzü başlıyor
komşu ellerle sarmalanıyorsun yanıyorsun....
ne kadar övülsen az
avazım çıktığı kadar susuyorum
ismindeki sesli harfleri
mayınlı bir gülümsemeyle
senin karasularında olmak,
üstünde ilkbahar bir entari,
sanki
yeniden
eski bir öyküye başlamak...
yüzündekı o billur akşam kahvaltısı sürgülerken özümü,
ne kadarını sustuk
konuştuklarımızın?....