"Dünyadaki tüm iyi huylar ve nezaket aslında insanlarla ilgili hiçbir şeyi göstermiyor. İnsanların içlerine baktığımda, gördüklerim karşısında kanım donuyor..."
"İkisi de kendilerini iyi hissetmiyorlardı, ikisi de birbirlerini anladıklarını seziyorlardı. Böyle bir duygu, dost olanlar için hoştur ama dost olmayanlar için hoş değildir... Özellikle, durumu açıklamak ya da ayrı ayrı yönlere giderek ayrılmak imkanı yoksa."