filiss

kimse kendimi savunmayı öğretmedi bana. Hep saldırıya maruz kaldım, acizdim ve öfke doluydum.
Sayfa 37·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
Şimdi sana söylüyorum! Karanlığın peşine düş, karanlığın peşinden karanlığa gömül. Başta dibe in, derinlere, en derine varınca ışığı zirvede, kendi ellerinin içinde, yanında göreceksin. İşte bu insan olmak demektir. İnsan ol!" dedi.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Alıntı
Her zaman kötülüğü insanlarda aramıştı. Kendisi kötülüğün uzağındaydı ama kötülüğü tanıyordu. Kötülüğü öğrenmemiş lakin tanımıştı.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Alıntı
"Hayat, gerçekten de akıp giden bir su..."" "Bizler de o suyun içinde, suyun istediği tarafa gitmeye mecbur odun parçaları!"
Sayfa 354·Kitabı okudu
Alıntı
Acı ve üzüntü, engin bir bilinç ve derin bir yürek için her zaman zorunludur.
Sayfa 330·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam