ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
çünkü,bir köpeği iz peşine takmak zordur,madam.ancak burnu bir kez kokuyu aldı mı,onu vazgeçirmek imkansızdır.iyi bir köpekse tabii.ve madam,ben de bu anlamda çok iyi bir köpeğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
gerçekler korkunç değildir;sadece ilginç yanları vardır.

ayşe

, bir kitap okudu
9/10
·192 syf.·
2025 23. kitabı
Şermin Yaşar
8.4/10 · 8,6bin okunma
yok bende tecrübe,hiç yok,hiç olmamış!
her eşyanın insanı yaralayan bir hikayesi olduğuna inanıyorum ya da belki de ben yaralanmaya çok müsaitim.