Kim için yaşayabilirim, hangi gaye için? Neyi arayacağım? Ne için savaşacağım?Neyin rüyasını göreceğim? Hayatın çiçekleri döküldü,sade dikenleri kaldı.
Nefret ettiğim bir şey daha varsa,o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup, "iyiyim" demenizi beklemeleridir.