Pek yakışıklısın sonra görünürde pekşen ama gözlerinin içi gülmüyor hiç ,sırf hüzünle dolu. Sanki dünyada mutluluk diye bir şeyin var olmadığını , bütün güzel bulup sevdiklerimizin uzun zaman yanımızda kalmayacağını biliyor gözlerin. Güzellikte senin gözlerin gibisi yoktur hüzünde de öyle .