Birine duyulan sevgi, saygı, güzel hisler bir güne sığmamalı. Zannımca bu günün bu şekilde yüceltilmesi, abartılması mantıksız geliyor. İnsanlar kaptırmış kendini bir gösterişe, lükse öyle de gidiyor. Yok bu günü yok şu günü. Ee bana da eleştirmek düşüyor, ilahi siz...