coraline

Ama şimdiki yaşımda artık desteğine neredeyse hiç ihtiyaç duymadığımı bir yana bıraksak bile, ancak öncelikle söz konusu olan ben değilsem, gelen desteğin bana ne faydası olacak?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eskisi gibi kalsaydın hayalimde ne olurdu.
Seninle artık iki düşman bile değiliz; birbirini hiç, ama hiç görmeyecek iki yabancıyız.
İnsanı en yakın akrabaları kalpsizce vurduktan sonra yabancınlar vurmuş ne çıkar?