“Sen yaşadığın sürece kimin ölüp bittiyle ilgilenmiyorum.” (Ötenazi Okulu 2)
Onu öldürmek için yola çıkan, bu zamana kadar hiçbir avına acımamış, gözünün yaşına dahi bakmamış bir katil… Tek istediği o taşıyıcı kalbidir. Ama bir şeyi hesaba katmamıştır. O da bazen hayatta işlerin istediğimiz gibi gitmediğidir ve artık öldürmek istediği kalbi, canı pahasına korurken bulur kendini.
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve kurgusu okuduğum kitaplara göre biraz daha farklıydı. Bu yönünü sevdim açıkçası. Olay akışı gerçekten güzeldi. Okudukça elinizden bırakamıyorsunuz hep bir olay hep bir aksiyon. Hız kesmeden akıcı bir şekilde devam ediyor. Yani sınav haftasında olmasaydım 1 - 2 günde bitebilecek bir kitaptı.
Gerçekten çok sarıyor. Eğer maceralı bir şeyler arıyorsanız ve kafa dağıtmak istiyorsanız tam size göre bir kitap.
Keyifli okumalar dilerim ❥