atiye

Kendi kendime ne çok şey yapıyordum.. Hâlâ da yapıyorum. Her şeyi kendi kendime yapa yapa sonunda yiyip bitirdim kendimi.
Reklam
Zaten hangimiz tam olarak anlıyoruz ki karşımızdakini?
insan denen bu tuhaf yaratığı kötülükten uzak tutacak ne bir güç var ne bir yasa.
kutlayamadığın, kutlayamayacağın doğum gününün yükü epey ağır oluyor.
Reklam