"Umutla yaşamak zordur. Umutla yaşayanlar zayıflar ve yorulur. Umut insanın içini kemirir. Sürekli gelecekte yaşarsınız. Gelecekte her şey daha iyidir, daha iyi hissedeceğinizi umarsınız ve uyandığınızda uyurken biri damla damla canınızı tüketmiş gibi hissetmezsiniz."
"...İnsanlar dikişsiz, pürüzsüz yaratıklar değiller, çözülmeyen kısımları vardır ve onlara ne kadar yakından bakarsanız, o kadar gizemli gelmeye başlarlar."
"Bana göre arkadaşlık iki şey üzerine yükselir." dedi Mikael. "Saygı ve güven. Bu iki şeyden biri eksikse arkadaşlık bağı kurulamaz. İnsan birine saygı duyabilir ama yanı sıra güven de duymazsa arkadaşlık çatlamaya başlar."