..."o zamanlar üyeler için yazdığım şarkı 'OUTRO: TEAR' idi. 'çünkü güzel bir ayrılık diye bir şey yoktur' sözleri var ve o bölümü kaydederken gerçekten çok ağladım."
— SUGA - (5. Bölüm: ASLA İNİŞ YAPMAYAN BİR UÇUŞ) - Magic Shop·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"ideal ve gerçeklik arasındaki boşluk en zor olanıydı. genellikle ideal olan çok yüksektedir ve çoğu durumda gerçekliğe ayak uydurulamadığı için acı çekersiniz. ama biz tam tersiydik. sanki ideal olan benim gerçekliğimi yeniyordu..."
— SUGA - (5. Bölüm: ASLA İNİŞ YAPMAYAN BİR UÇUŞ) - Sevginin Neşesi·Kitabı okudu