şarkılarımda hep umutlarıma ve hayallerime dair hikâyeler yer aldı. daha önce yazdığım 'tomorrow' şarkısı da aynıydı. benim şarkılarımın yarısı umutlarım ve hayallerim hakkında. müzik anlatmazsa bu hikâyeleri kim anlatacak ki? ve şimdi o şarkılara baktığımda, sanki benimle konuşan kelimelermiş gibi geliyorlar. birkaç yıl sonra, o zamanlar yaptığım şarkıları dinleyince içim rahatlıyor. gelecekteki kendime yazılmış birer mektup gibiler.
esrarlar olduğu gibi kalacak; acılar, melankoli olduğu gibi kalacak, ama bu bitimsiz olumsuzluğu eninde sonunda dengeleyecek olan, ondan çıkardığımız olumlu çalışmalar, yapıtlar olacak.