Sude

biz aslında bir anlamı olmayan,evrene fırlatılmış olmanın verdiği rahatsızlıkla baş etmek zorunda olan,anlam arayan yaratıklarız.
Reklam
hayali hatıralarımda ve rüyalarımda dolaşıp duruyor.
çaresi olmayan üzüntüler sizi ya avaz avaz bağırtır ya da sürekli bir tepkisizliğe sürükler.
her şeyin bir amacı vardır.hiçbir şey rastlantısal,anlamsız ya da yanlış değildir.sadece yanlış anlamalar ve ölümlü insana henüz açıklanmamış sırlar vardır.
Düşünce
çocukluğum o kadar uzakta kalmıştı ki!