Ölürken isteyeceğiniz son şey, ölümünüzün dünyaya sızıp geride kalanları zehirlemesi, sevdikleriniz için yaşayan ölü gibi bir şeye dönüşmenizdir. Yine de çoğu zaman bunun olması kaçınılmazdır.
Delilik şüphesiz aptallıktan iyidir.Delilik,var olmuş bir zekânın yok oluşudur;aptallık,var olmamış bir zekânın var olmamaya devam edişidir.Deliliğin hiç olmazsa mazisi şanlı.Aptallığın şerefli bir tarihi bile yok