Kitap baba oğul ilişkisi etrefında dolaşıyor.Romanda mizahi kısımlar olmakla birlikte genelde gerçeklik ve kasvet var.Romanı beğeni ile okudum.Tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap aslında bildiklerimi anlatmakta ,dış düşmanların ,içerideki işbirlikçileri çeşitli belgeler anlatıyor.Bazı yerlerde aynı şeylri tekrar tekrar okuduğum hissine kapıldım,genel itibariyle kitap güzel.
Çocuklar için bir roman gibi algılansada yetişkinlerinde yararlanabileceği bilgiler içermekte.Özellikle zaman kavramının önemi ve farkındalık anlamında büyükler için daha önemli diye düşünüyorum.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,3bin okunma
kitap güzel ,ancak okurken kitaba odaklanmalısınız.fazla ara vermeyin bu yüzden bazı yerleri okumakta zorlandım.konusu kendisini fazlaca eleştiren bir insanın başından geçenler anlatılıyor.Hayata toz pembe değil ,biraz gerçek biraz karamsar yaklaşım sergiliyor...