Zeki'yi bilen biri olarak tüm kitabı Zeki'nin konuşması ile okudum. Yazdığı her şeyi onun yazdığı o kadar belli ki sanki ben okumuyordum da o okuyordu bana. Her zaman her şeye farklı baktığını bir kez daha gördüm. Bu dediğimi de ancak onu tanıyanlar anlayabilir. Yazarı tanımayanlar için tavsiyem önce onun birkaç radyo programını dinleyip öyle onun kitaplarını okumaları. Zira öbür türlü kitaptan pek zevk almazsınız.