Kitabı okurken öyle Kafka'ya has bir kedere kapıldım ki anlatamam dostlar. Son sayfayı okuduktan sonra boşluk hissine kapılmayı bile hak tanıyamadım kendime. Sanki bunları okumaya benim ve diğer tüm okuyucuların hakkı yokmuş gibi, o mektuplar yalnızca Milena'ya aitmiş gibi hissettim. Tekrar ediyorum o kadar kuvvetli bir aşktı ki okudukça benim bile yüreğim daraldı. Okumak isteyenlere şiddetle öneririm.
Milenaya Mektuplar