-Niyetin salih ise,bu evren sana hizmet etmeye mecburdur.Çünkü nankörlük iblisin vasfıdır.Evreni yaratanın değil.
Her gerçek içinde iki şey barındırır,biri hayranlık diğeri düşmanlık.
İnsanın belli başlı iki günahı vardır, öbürleri bunlardan
çıkar: sabırsızlık ve tembellik.
Sabırsız oldukları için Cennet'ten kovuldular,
tembelliklerinden geri dönemiyorlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Tarihler 1824 yılını gösterdiğinde Viyana’da Karntnertortheater’daBeethoven 300 kişden oluşan orkestrasıyla 10 bin kişinin karşısına çıktı ve sağırdı.Beethoven,artık hiç duymuyordu.Önünde duran nota defterini açıp orkestrasını yönetmeye başladı.Her şey kusursuzdu… Eser hatasız şekilde icra edildikten sonra seyirciler ayağa fırladılar.Salonda büyük bir alkış tufanı koptu.Beethoven’in yüzü orkestraya dönük olduğu için alkışlayanları göremiyordu.Hiç bir şey duymuyordu.
Arkasını döndüğünde 10 bin kişinin onu ayakta alkışladığını görünce gözyaşlarını tutamadı.Ne çok sevdiği eserini dinleyebilmişti ne de aldığı alkışları duya bilmişti.”