Selamm
uzun bir aradan sonra tekrar burdayım şöyle ki şibuminin başı çok sıkıcı ilk okuduğum zaman da öyleydi şimdi de 🤦🏻♀️ niye böyle oldu ben de anlamadım sanırım 3- 4 sayfa tek okumuşumdur 1 aydır elimde sürünüyor. kütüphaneden aldım ve süresi baya bi geçti ceza alacağım ama yine de vermeyi düşünmüyorum🤭 inat ettim okuyacağım 🥹🥺 çünkü mükemmel bir kitap olduğunu biliyorum. arada bir kaç kitap okuyacağım ama başrol hala sensin Şibumi 🥲
Şibumi yi bitirdikten sonra farklı bir kitap seçip üzerine konuşabileceğim, birlikte analiz yapabileceğim bir okuma arkadaşı arıyorum. Metin çözümlemelerinde çok iddialı sayılmam; o yüzden beni ezmeye çalışmayacak, daha çok birlikte düşünebileceğimiz bir eşlikçi olursa iyi olur.
Lütfen yazmadan önce okuduğum kitaplara, incelemelere göz atın, CİN ALİ OKUYUP çocuk eyleyecek zamanı geçeli çok oldu :d