Okuyalı 3 4 yıl oldu zannederim ki ama hala bazı detayları ile aklımda bir kitap. Genel bakışta kitap 4 farklı kadının hayatında yaşadığı sorunlar temalı ve bu kadınların içinden birinin dükkanı ve hayatına birleştirici etkilerini konu edinmiş. Aslında kitap çok fazla klişe duran ve adeta bir Türk dizisini andıran yönleri de var fakat bazı detayları çok zaman geçmesine rağmen küçük noktaları hatırlatmays yetiyor. Bendeniz tavsiye eder mi derseniz evet sürükleyici ve tabiri caizse çerez bir kitap denebilir sayfaları çok olduğu halde. 3 gün gibi bir sürede bitmişti. Meraklısına keyifli okumalar.