okumak kadar tatlı bir şey yok! diğer her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor. bir gün kendi evim
olur da mükemmel bir kütüphanem olmazsa vay halime!
bundan sonra artık hiçbir şey demeden, ne hızlı ne yavaş, tam olması gereken tempoda dosdoğru yürüyelim. bu yol nereye gidiyor? bunu büyüyen bir asmaya sormalısın. asma sana cevap verecektir:
"hiç bilmiyorum. ama güneşe doğru büyüyorum."
elveda.