Vahşileri, birdenbire, haber vermeden, savaş ilan etmeden saldırmakla suçluyorlar.Ama son dünya savaşında uygarlar da, hemen bir parça her yerde böyle davrandılar.Onlar da, ilkeller gibi, yenilmiş olanları, esirleri öldürdüler ya da köle diye kullandılar.Bugün bütün ileri memleketlerde, zorla veya kandırarak, çeşitli yollardan, sosyalizm, komünizm diyerek bir mal ortaklığı düzeni kurulmak isteniyor.Ama eski vahşi kabilelerde kişisel mülkiyet diye bir şey bilinmezdi, her şey kabilenin yani toplumun malıydı.