Bugün arkadaşlarımla tartıştım biraz. Konu ise belli, para. Bir arkadaşım paranın insanları mutlu edebileceğini savundu, ben ise edemeyeceğini söyledim. Onlara entelektüelliğin ve kültürlü olmanın daha değerli olduğunu söyledim. Fakat benim onlara kültürsüz dediğimi söylediler ve beni suçladılar. Tuaf... İnsanların konuyu olması gerektiği yerden anlamayıp, başka yerlere çekmesi çok tuaf hemde. Haksız mıyım ?