"(...) kendimi dinlemeyi öğrenmekti bu yaptığım. çünkü duyulabilecek kadar yüksek bir ses vardı içimde. bunu fark edince, dünya üzerindeki bütün insanlar birden yok olsalar dahi yalnız kalmayacağımı anladım."
"dikkatli dinlemek için göz kapatmaya, körlerin bizden daha iyi duyduklarını öğrendiğim zaman başlamıştım. ve o günlerden sonra hayatımın bütün karanlık koridorlarından geçerken de gözlerimi kapalı tuttum. daha iyi dinlemek, daha iyi koklamak için..."
"zaten acıya ve yalana ne kadar dayanabileceğimi hep merak etmişimdir. aslında sadece birkaç yıl merak ettim çünkü bir gece aynaya baktığımda, kıpkırmızı gözlerim bana bütün dünyayı ve iğrençliklerini hazmedebileceği söylemişti."