📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bense hürriyet sarhoşuydum.
Hürriyet!
Şarap ne kadar kıymetli olursa olsun, kadehin dibinde bir tortu bırakır. Bu tortuyu karıştırmaktan sakınmak lazım, geldiğini anlamayacak kadar gençtim.
Daha tecrübeli olsaydım, icabına göre, bu içkiyi daha ihtiyatla içerdim. Şeffaf bir billura adeta dini bir heyecanla boşaltır, uzun uzun parıltısına dalar, aşkla dudaklarıma götürmeden evvel güzel ıtrını doya doya koklardım."
-Siz mi yazdınız?
-Evet.
-Hemen buracıkta mı?
-Hayır, uzun yıllar var ki bir şey yazmıyorum.
-Neden?
-Söyleyecek bir şeyim kalmadı da ondan...
Oysa söylenecek şey, her daim vardı.
Zor olan, söylenecek kişiyi bulmaktı.