Tuba

Tuba
@tuba7_
Düşünmek yüreğimi öyle acıttı ki,ağlayamadım bile.
Ögrenci
İzmir, 12 Mayıs
6 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Gözlerinde ya artık dökecek yaş kalmamıştı ya da acısının büyüklüğü ağlamasına engeldi.
Sayfa 341·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhun mezardayken bedenim yaşamış, ne yapayım?
Sayfa 197·Kitabı okudu
Artık ne mutlu ne mutsuzum.Her şey geçip gidiyor.Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan" dünyasında tek gerçek şey bu.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum,bir ipte yürüyordum,ter içindeydim.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Ruhumun,vicdanımın derinliğinde bir türlü sakinleşmeyen bütün varlığımın yakıcı bir hüzünle dolmasına sebep olan bir köşe vardı.
Sayfa 117·Kitabı okudu