Rosé

Rosé
@tuberose
İnsanlar ölür, birbirlerinin canlarını yakar, hayatta kalmak için çırpınırlardı. Fakat sonunda kimsenin eline bir şey geçmezdi.
Sayfa 514·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli.
Sayfa 276
1000Kitap
Belki de kendimizi daha iyi bir şeye dönüştürmek için her şeyi kırıp dökmemiz gerekiyor.
unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış...
"Sana ne söyleyebilirim ki saygıdeğer kişi? Aramaktan bulma fırsatını bir türlü yakalayamayacağını mı?"