Kendine ulaşmak için epey yol aldın, kalbini ihtimallerle yorma…
İhtimaller güzeldir ama fazlası yorar insanı. Çünkü kalp, net olanı sever. Bilmek ister, hissetmek ister. O yüzden artık kendimizi yıpratmayalım.
Yolumuzu çizdik, ne yaşandıysa bizi bugüne taşıdı.
Şimdi duralım, derin bir nefes alalım ve birbirimizle barışalım. Kalbin hep kendine çıksın.