Alacakaranlık serisinin ardından gelen vampir furyasına kapılarak okudum bu kitabı. Tarzı ondan daha farklı ve Teksasta geçiyor olmasından kaynaklandığını düşündüğüm bir kara tarafı var. Fakat etkileyici ve sürükleyici bir kitap.
Kitabı yorumlar ve beğeniler üzerine aldığım için beklentimde büyük olmuştu. Beklentilerimi karşılayan bir kitap maalesef olamadı. Anlatım tek düze, kurgu kusursuz, konusu ise sıradandı.