Konu olarak klişelerden farklı ve değişik. Okurken insan acaba başıma böyle bir şey gelse ne hissederdim ne yapardım diye düşünüyor. Yapılan şeyin korkunçluğu insanı şok ediyor. Akla gelmeyecek olaylar ve son. Tam kim yaptı bunu öğrendim derken son sayfa tokat gibi çarpıyor. Okumanızı tercih ederim.
Yazarın kalemi anlaşılır ve sade okuması kolay oluyor o yüzden. Konunun ve karakterlerin gerçek hayattan olması üzüyor insanı. Birinin bu kadar acıya nasıl dayandığını düşünemiyorum bile.. Nerden nereye gelmiş diyorsunuz kitabı bitirince Perina için.