Bu kitabı ortaokulda bir öğretmenimin tavsiyesi üzerine okumuştum.Nesnelliği tartışılır orasını bilemem ama tarihe başka türlü bakmamı sağlamıştı.Savaslarin bilinmeyen yönleri de olabiliyormuş.Beni çok etkilemişti.Unutulmaz bir kitap.
Sarah jio'nun kitaplarının hepsi birbirinden güzeldir.Kendine has bir yazım tarzı vardır.Akıcıdir. Sonunda şaşırtmayi sever ama kötü son pek yoktur.Keyifle okursunuz.Keyifli okumalar :-)